• امروز : چهارشنبه - 12 مهر - 1402
  • برابر با : 20 - ربيع أول - 1445
  • برابر با : Wednesday - 4 October - 2023
9

فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

  • کد خبر : 5465
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

همایش سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش‌های رایزن تهران که با حضور مسئولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد، از فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد:  و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، میثم چعبی، رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش اظهار داشت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کسب رضایت حداکثری مشتری است.

وی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آن‌ها است که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایش‌ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می‌پذیرد.

رئیس فروش داخلی فولادهرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولادهرمزگان عنوان کرد: استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که می‌توان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آن‌ها در راستای سیاست‌گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها نام برد.

لازم به ذکر است که فولادهرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ISO10004 را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب کند.

لینک کوتاه : https://mtn.ir/?p=5465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.