• امروز : شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس؛

رونمایی از 3 نشان ملی استاندارد برای محصولات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

  • کد خبر : 35890
  • 28 دی 1402 - 10:49
رونمایی از 3 نشان ملی استاندارد برای محصولات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

معاون تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه این مراسم با بیان این‌که اصولاً استانداردسازی در تمام دنیا رواج دارد، گفت: هر شرکتی هر محصولی که تولید می‌کند باید بر اساس استاندارد باشد.

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: با حضور معاون وزیر صمت از نشان‌های ملی استاندارد برای محصولات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان رونمایی شد.

مراسم رونمایی از 3 نشان ملی استاندارد برای محصولات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با حضور دکتر محمدرضا موتقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، دکتر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، جمعی‌از معاونین شرکت مس، مهندس محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از معاونین، مدیران و مجریان مجتمع برگزار شد.

در این مراسم از نشان‌های ملی استاندارد برای محصولات تولیدی اسید سولفوریک صنعتی، مفتول 8 میلیمتری و رستوران‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که برای نخستین‌بار در سطح شرکت ملی صنایع مس ایران میسر شده است، رونمایی شد.

معاون تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه این مراسم با بیان این‌که اصولاً استانداردسازی در تمام دنیا رواج دارد، گفت: هر شرکتی هر محصولی که تولید می‌کند باید بر اساس استاندارد باشد.

مهندس بهروز رحمتی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران همگام با شرکت‌های بزرگ دنیا نسبت‌به استانداردسازی محصولات تولیدی خود اقدام و با اسید سولفوریک و مفتول 8 میلیمتری آغاز کرد و نشان ملی استاندارد ایران را دریافت کرد که اتفاق بسیار خوبی بود و امروز هم از آن‌ها رونمایی شد.

وی تاکید کرد: این استانداردها باعث برندسازی برای شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد شد و در تمام دنیا و در تمام کشور هر خریداری که محصول را خریداری می‌کند با دیدن علامت استاندارد ایران به کیفیت بالای محصولات پی خواهد برد و کمک بسیار بزرگی در بازاریابی محصولات شرکت مس خواهد بود.

معاون تولید شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: امروز همچنین برای اولین‌بار رستوران‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس سرچشمه نسبت‌به اخذ استاندارد نشان ملی ایران اقدام کرد که اتفاق بسیار مبارکی در مجتمع مس سرچشمه به‌شمار می‌رود.

رحمتی تصریح کرد: برای کاتد و بقیه محصولات نیز اخذ استاندارد در دستور کار قرار گرفته که همکاران در حال اقدام هستند و ان‌شاءالله تمام محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران نه‌فقط در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بلکه در سایر مجتمع‌های سونگون و شهربابک تمام محصولات مزین به نشان ملی استاندارد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mtn.ir/?p=35890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.