• امروز : جمعه - 31 فروردین - 1403
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در بهمن‌ماه محقق ساخت؛

رشد ۱۲ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی “ومعادن”

  • کد خبر : 38808
  • 21 اسفند 1402 - 10:45
رشد ۱۲ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی “ومعادن”

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری “ومعادن” در این دوره ماهانه برابر با ۲۹ هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند.

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: میزان سرمایه‌گذاری “ومعادن” در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۱۱ هزار و ۶۶۰ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۷ هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری “ومعادن” همچون دوره قبل مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۴۲ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۹۲ هزار میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در بهمن‌ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری “ومعادن” در این دوره ماهانه برابر با ۲۹ هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری “ومعادن” در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۱۱ هزار و ۶۶۰ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۷ هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری “ومعادن” همچون دوره قبل مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود را بالغ‌بر ۱۴۳ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش به همراه داشت.

بورس نیوز

لینک کوتاه : https://mtn.ir/?p=38808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.