به گزارش تجارت، معدن و فولاد: لذا از شرکتهای متقاضی دعوت میشود جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۰ مرداد ماه با تکمیل فرم و پرداخت هزینه اقدام نمایند.
پارامترهای ارزیابی:
راهنمای دریافت اسناد مناقصه:
دریافت اسناد صرفاً از طریق ایمیل امکانپذیر است.
ارسال نامه رسمی با سربرگ شرکت متقاضی، خطاب به شرکت آهن و فولاد ارفع الزامی است.
نامه باید شامل درخواست دریافت اسناد مناقصه، مشخصات کامل شرکت (نام، شناسه ملی، شماره ثبت، نشانی، شماره تماس) و مشخصات نماینده یا فرد معرفیشده جهت پیگیری امور باشد.
پرداخت مبلغ ۵۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال بابت خرید اسناد مناقصه به نام شرکت آهن و فولاد ارفع واریز نمایند.
تصویر رسید واریز وجه به همراه نامه رسمی اسکنشده باید به آدرس ایمیل زیر ارسال شود: Afkhami@arfa-co.com
پس از ارسال ایمیل، جهت اطمینان از ثبت درخواست و دریافت مدارک، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید: ۰۳۵۳۶۶۳۶۵۱۲
مهلت ارسال درخواست:
حداکثر تا پایان روز ۲۰ مردادماه. به درخواستهایی که پس از این تاریخ ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در صورت عدم ارسال رسید پرداخت و نامه درخواست دریافت اسناد، هیچگونه سندی ارائه نخواهد شد.
پس از بررسی مدارک ارسالی، در صورت تکمیل و صحت اطلاعات، نسخه الکترونیکی اسناد مناقصه به آدرس ایمیل فرستنده یا آدرس اعلامشده در نامه رسمی ارسال خواهد شد