7156 یکشنبه,30 شهریور 1404 | 11:02 سیامک راشت نیا

واحد آموزش ایمپاسکو برگزار کرد؛

برگزاری کارگاه آموزشی اصول خدمات و تشریفات

برگزاری کارگاه آموزشی اصول خدمات و تشریفات

دوره آموزشی اصول خدمات و تشریفات با هدف ارتقای مهارت‌ های حرفه‌ ای همکاران حوزه خدمات برگزار شد و شرکت‌ کنندگان با شیوه‌ های استاندارد پذیرایی، آداب میزبانی اداری و اصول بهداشتی آبدارخانه‌ ها آشنا شدند.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: از روابط عمومی ایمپاسکو، کارگاه آموزشی ویژه همکاران خدمات با محوریت اصول خدمات، فنون پذیرایی و تشریفات برگزار شد. در این کارگاه آموزشی ایمپاسکو، مباحث متنوعی از چرایی رعایت اصول تشریفات تا شیوه‌ های پذیرایی یک و دو میزبانه و نحوه اجرای صحیح آن از آبدارخانه تا اتاق کنفرانس مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.

مدرسان کارگاه ضمن تشریح آداب و شیوه‌های پذیرایی در ادارات و شرکت‌های ایرانی، به موضوعات مهمی همچون تشریفات میزبانی از مهمانان رسمی و اداری، شرح شغل مهمانداران در جلسات و مناسبت‌ های کاری، و نیز نحوه چیدمان میز ناهار پرداختند. همچنین آموزش آداب پذیرایی چای، نوشیدنی‌ های سرد و گرم و اصول صحیح سرو و چیدمان آنها بخش دیگری از مباحث مطرح شده بود.

یکی از بخش‌ های مهم این دوره به اصول آماده‌سازی و رعایت نکات بهداشتی در آبدارخانه‌ها اختصاص داشت. در این بخش، نحوه به‌ کارگیری صحیح عناوین سازمانی، اجتناب از اشتباهات رایج در مکالمات و اهمیت نقش نیروی خدمات در ارتقای کیفیت محیط کاری مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین ویژگی‌ های فردی و حرفه‌ای یک نیروی خدمات‌ رسان شایسته و ارزشمندی فعالیت‌ های این همکاران در پشتیبانی از روند اداری و سازمانی یادآوری شد.

این کارگاه با استقبال گسترده همکاران برگزار شد و هدف آن توانمندسازی نیروهای خدمات در جهت ارائه خدمات حرفه‌ ای‌تر، رعایت استانداردهای تشریفات اداری و ارتقای کیفیت میزبانی در جلسات و رویدادهای سازمانی عنوان شد.

لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/27104
آخرین اخبار