1853 یکشنبه,22 مهر 1403 | 10:36 سیامک راشت نیا

دو مناقصه جهان فولاد سیرجان در یک نگاه

دو مناقصه جهان فولاد سیرجان در یک نگاه

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرهاي MV (بصورت EPC) سایت احیا از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام کند و لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول هستند، دعوت کرده اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت کنند.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: شرکت جهان فولاد سیرجان با هدف خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرهاي MV سايت احيا شركت جهان فولاد سيرجان (بصورت EPC) و همینطور خريد یک عدد Cooled Roof For LF 170 Ton  مورد نياز كارخانه ذوب و ريخته‌گري شماره يك شرکت جهان فولاد سیرجان”مناقصه عمومی برگزار می‌کند.

به این ترتیب شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرهاي MV (بصورت EPC) سایت احیا از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام کند و لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول هستند، دعوت کرده اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت کنند.

• شرایط:
1- آخرین فرصت تحویل پاکات: پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 09/08/1403.
2- تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 50.000.000.000  (پنجاه میلیارد) ریال مطابق اسناد مناقصه.
3- شرایط و محل تحویل کالا: تحویل بصورت DDP درب کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر 50 جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر 2 جاده اختصاصی گل گهر.
4- محل انجام کار: کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر 50 جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر 2 جاده اختصاصی گل گهر.
5- مدت زمان تحویل کالا: 7 (هفت) ماه تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
6- مدت زمان انجام کار: 15 (پانزده) روز تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
7- محل تحویل پاکات: شهرستان سیرجان، دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان یا شهر تهران، دبیرخانه مرکزی دفتر شرکت جهان فولاد سیرجان. (مطابق اسناد مناقصه)
8- شرکت جهان فولاد سیرجان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار می باشد و همچنین به پیشنهادهای مشروط و مبهم که با اسناد مناقصه مغایرت داشته باشد و یا بعد از مهلت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
9- ارائه اسناد و مستندات مذکور هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند.
10- جهت کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری) در ساعات اداری با شماره 09912938317 یا 31257600-034 داخلی 6143 و آدرس ایمیل TENDER@SJSCOSTEEL.COM ارتباط برقرار نمایید.

همچنین این شرکت در نظر دارد نسبت به خريد 1 (يك) عدد Cooled Roof For LF 170 Ton  از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام کند؛ لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول هستند، دعوت به عمل آورده اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت کنند.

• شرایط:
1- آخرین فرصت تحویل پاکات: پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 09/08/1403.
2- تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 2.000.000.000  (دو میلیارد) ریال و یا 4.000.000.000 (چهار میلیارد) ریال مطابق اسناد مناقصه.
3- محل تحویل کالا: تحویل درب کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر 50 جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر 2 جاده اختصاصی گل گهر.
4- مدت زمان تحویل کالا: 6 ماه شمسی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
5- محل تحویل پاکات: شهرستان سیرجان، دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان یا شهر تهران، دبیرخانه مرکزی دفتر شرکت جهان فولاد سیرجان. (مطابق اسناد مناقصه)
6- شرکت جهان فولاد سیرجان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار می باشد و همچنین به پیشنهادهای مشروط و مبهم که با اسناد مناقصه مغایرت داشته باشد و یا بعد از مهلت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7- ارائه اسناد و مستندات مذکور هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند.
8- جهت کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری) در ساعات اداری با شماره 09912938317 یا 31257600-034 داخلی 6143 و آدرس ایمیل TENDER@SJSCOSTEEL.COM ارتباط برقرار نمایید.

لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/11842
آخرین اخبار