2632 پنج شنبه,8 آذر 1403 | 09:32 سیامک راشت نیا

ضرورت توجه حوزه تولید به نیازهای بازار مصرف

ضرورت توجه حوزه تولید به نیازهای بازار مصرف

دکتر توحیدی در جمع مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه در خصوص شرکت‌های تولیدی زیرمجموعه خواستار توجه این شرکت‎‌ها به حساسیت‌های بازار مصرف محصولات و تقویت بخش بازاریابی این شرکت‌ها شد.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در جلسه هم اندیشی با شرکت‌های تابعه با تاکید بر حمایت ازفعالیت‌های توسعه‌ای شرکت‌های تابعه، خواستار توجه حوزه تولید بخش بازاریابی و رصد و پایش نیازهای بازار مصرف شد.

دکتر سید حمیدرضا توحیدی در جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های تابعه، که صبح امروز (07/09/1403) به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در محل این شرکت برگزار شد با تاکید بر توجه شرکت‌های زیرمجموعه به اختیارات قانونی شرکت‌ها در نحوه اجرای برنامه ها و تعریف طرح‌های جدید تاکید کرد. وی این موضوع را یکی از عوامل عملیاتی بودن برنامه‌ها خواند و گفت: راهبرد شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه حمایت جدی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های زیرمجموعه است اما در تعریف و تدوین این برنامه‌ها باید به حدود اختیارات و الزامات قانونی شرکت‌ها و سیاست‌های ابلاغ شده توجه داشت.

دکتر توحیدی در جمع مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه در خصوص شرکت‌های تولیدی زیرمجموعه خواستار توجه این شرکت‎‌ها به حساسیت‌های بازار مصرف محصولات و تقویت بخش بازاریابی این شرکت‌ها شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در ادامه تمرکز بر بازارهای مصرف بومی را موثر در افزایش فروش خواند و افزود: در حوزه تولید و فروش باید این نکته را مدنظر داشت که برخی بازارهای مصرف و خریداران دارای استانداردهای بالا و پروتکل‌های خاص هستند که و عدم توجه و یا عدم رعایت این استانداردها می تواند موجبات حذف از بازار رقابت را به دنبال داشته باشد.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های تابعه نیز علاوه بر ارائه گزارش آخرین وضعیت برنامه‌های در دست اجرای شرکت‌های خود، پیشنهاداتی جهت توسعه فعالیت‌ها و افزایش هم‌افزایی بین شرکت‌های هلدینگ مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/22580
آخرین اخبار