5625 سه شنبه,20 خرداد 1404 | 10:30 سیامک راشت نیا

توسعه شبکه فروش آنلاین فولاد مبارکه در دستور کار است

توسعه شبکه فروش آنلاین فولاد مبارکه در دستور کار است

نشست‌های دوره‌ای این شرکت‌ها برای بررسی عملکرد هر مرکز و تحلیل بازارهای داخلی و جهانی فولاد با حضور خبرگان بازار فولاد، به منظور بهبود دسترسی مشتریان به محصولات فولاد مبارکه و درک بهتر شرایط بازار برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران عامل مراکز خدماتی این گروه صنعتی:حضور مراکز خدماتی در استان‌ها نقش مهمی در خرده‌فروشی محصولات فولاد مبارکه دارد.


این مراکز از زمان تأسیس فولاد مبارکه در استان‌های مختلف شکل گرفته و وظیفه اصلی آن‌ها فراهم کردن امکان خرید محصولات فولاد مبارکه برای مشتریانی است که در بورس کالا قادر به خرید نیستند. در حال حاضر، تمامی این مراکز تحت مدیریت شرکت فولاد متیل قرار دارند و بر اساس چهار شاخص اصلی شامل فروش درون استانی، فروش به تولیدکنندگان، ارائه خدمات و میزان خرده فروشی ارزیابی می‌شوند. ارزیابی‌های دوره‌ای، سه‌ماهه انجام می‌شود و در صورت نیاز، در برنامه و تخصیص محصولات مورد نیاز مراکز تجدیدنظر می گردد.

 
نشست‌های دوره‌ای این شرکت‌ها برای بررسی عملکرد هر مرکز و تحلیل بازارهای داخلی و جهانی فولاد با حضور خبرگان بازار فولاد، به منظور بهبود دسترسی مشتریان به محصولات فولاد مبارکه و درک بهتر شرایط بازار برگزار می‌شود.

یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم در گروه فولاد متیل، توسعه شبکه فروش آنلاین محصولات فولاد مبارکه است. بستر فروش الکترونیک که در قالب پروژه پایلوت با محصول قلع اندود آغاز شده، مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته و هدف این است که در آینده نزدیک، تمامی مراکز خدماتی و محصولات فولاد مبارکه به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار گیرد تا فرآیند خرید آسان‌تر و دسترسی به محصولات تسهیل شود.

لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/25573
یادداشت ها
آخرین اخبار