445 چهارشنبه,20 تیر 1403 | 12:52 سیامک راشت نیا

مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد؛

ساخت بدنه جدیدترین خودرو‌های تولیدی ایران‌ خودرو با محصولات شرکت ورق‌ خودرو

ساخت بدنه جدیدترین خودرو‌های تولیدی ایران‌ خودرو با محصولات شرکت ورق‌ خودرو

محمدرضا زندی‌منش، مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران خودرو، به همراه جمعی از مهندسان و مدیران فنی و اداری این خودروساز بزرگ کشور روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه از شرکت ورق خودرو بازدید کردند.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران‌ خودرو گفت: هم‌اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودرو‌های تولیدی در گروه ایران‌ خودرو از محصولات گالوانیزه تولیدشده در شرکت ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می‌شود.
 
محمدرضا زندی‌منش، مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران خودرو، به همراه جمعی از مهندسان و مدیران فنی و اداری این خودروساز بزرگ کشور روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه از شرکت ورق خودرو بازدید کردند.

مدیران و کارشناسان ایران خودرو پس از بازدید از خط تولید شرکت ورق خودرو در نشست صمیمی با مدیرعامل و تیم مدیریتی این شرکت، مباحث فنی و راهکار‌های تعامل و همکاری هرچه بیشتر را مورد بررسی و تبادل‌ نظر قرار دادند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به تشریح شرایط مساعد و روند روبه‌رشد تولید و ظرفیت‌های بالای موجود در شرکت ورق خودرو پرداخت و برای تأمین تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه اعلام آمادگی کرد.

حمید شجاعی گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، خودکفایی و استقلال کامل صنایع خودروسازی کشور در حوزه محصولات گالوانیزه را رسالت اصلی خود می‌داند و همواره همسویی با مجموعه‌های خودروساز کشور در راستای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت محصولات تولیدی را در زمره اولویت‌ها و اهداف اساسی شرکت قرار داده است.

در ادامه محمدرضا زندی‌منش، مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: شرکت ورق خودرو با برخورداری از مدیریت توانمند، نیرو‌های مجرب، تکنولوژی روز دنیا و گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و با تولید محصولات کیفی و گرید‌های ویژه گامی بلند در جهت موفقیت و استقلال صنعت خودروسازی کشور برداشته است.

وی خاطرنشان مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو مصمم است که از طریق افزایش همکاری‌ها و تشکیل جلسات فنی، سطح همکاری‌ها را افزایش دهد و امیدواریم هرچه سریع‌تر حجم خرید محصولات گالوانیزه از شرکت ورق خودرو افزایش پیدا کند و روند تحویل محصولات به گروه ایران خودرو بهبود یابد.

زندی‌منش تأکید کرد: طی سال‌های گذشته شرکت ورق خودرو تنها منبع داخلی محصولات گالوانیزه گروه صنعتی ایران خودرو بوده و با افتخار در حال گسترش همکاری‌های خود با شرکت ورق خودرو هستیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در ساخت بدنه جدیدترین خودرو‌های تولیدی در گروه ایران خودرو از محصولات گالوانیزه تولیدشده در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری استفاده می‌شود.

مدیر خرید مواد اولیه گروه صنعتی ایران اظهار امیدواری کرد: با برگزاری هرچه بیشتر جلسات فنی بتوان به اشتراکات فنی و همکاری نزدیک‌تر و بیشتر دست یافت.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است و گروه صنعتی ایران خودرو تمامی نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از تولیدات این شرکت تأمین می‌کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین
لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/445
آخرین اخبار