912 یکشنبه,21 مرداد 1403 | 10:17 سیامک راشت نیا

رشد 17 درصدی درآمدهای عملیاتی ارفع

رشد 17 درصدی درآمدهای عملیاتی ارفع

سود ناخالص آهن و فولاد ارفع نیز از 1740 میلیارد تومان عبور کرده است. طبق اعلام ارفع، سود انباشته این شرکت نیز بیش از 3800 میلیارد تومان است.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: شرکت آهن و فولاد ارفع با انتشار گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای سه ماهه منتهی به 31 خرداد امسال، عملکرد بهاری خود را به اطلاع سهامداران رساند.
به گزارش دنیای معدن، در گزارش آهن و فولاد ارفع که با نام "ارفع" در بورس تهران حضور دارد، اعلام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت به نزدیکی های شش هزار میلیارد تومان رسیده است. در مقایسه با دوره مشابه پارسال، درآمدهای عملیاتی ارفع رشد 17درصدی را تجربه کرده است.

 
ارفع همچنین به سود خالص بیش از 1560 میلیارد تومانی دست پیدا کرده است.

سود ناخالص آهن و فولاد ارفع نیز از 1740 میلیارد تومان عبور کرده است. طبق اعلام ارفع، سود انباشته این شرکت نیز بیش از 3800 میلیارد تومان است.

آهن و فولاد ارفع اما در بخش تولید، به آمار حدودا 580 هزار تن در دوره تحت بررسی رسیده است. آهن اسفنجی و شمش فولادی در دوره تحت بررسی در این شرکت تولید شده اند که در این بین، بیشترین تولید به آهن اسفنجی با آمار بیش از 326 هزار تن مربوط می شود.

ارفع در این دوره چیزی حدود 254  هزار تن از محصولات تولیدی خود را فروخته که تمام و کمال شامل شمش فولادی است. در مقایسه با دوره مشابه پارسال، فروش ارفع رشد بیش از 100 درصدی را به خود می بیند.

درآمد ارفع از فروش دوره تحت بررسی، تقریبا شش هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه پارسال رشد حدودا 3600 میلیارد تومانی را حکایت می کند.

ارفع پیش بینی کرده که در 9 ماه باقیمانده از دوره بیش از 1.6 میلیون تن تولید خواهد داشت. فروش مورد انتظار آهن و فولاد ارفع در 9 ماه باقیمانده از دوره نیز بالغ بر 476 هزار تن است. ارفع انتظار دارد در دوره 9 ماهه باقیمانده حدود 12300 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

در بخش صادرات نیز آهن و فولاد ارفع پیش بینی کرده که طی 9 ماه باقیمانده از دوره، 270 هزار تن فروش خارجی خواهد داشت. درآمد حاصل از این میزان صادرات، بیش از 6500 میلیارد تومان برآورد شده است.

احداث خطوط آنتنی ریل راه آهن، برنامه در دست اجرای آهن و فولاد ارفع است که قرار است در شهریور امسال به بهره برداری برسد.

منبع: بیرونیت
لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/912
آخرین اخبار