1095 پنج شنبه,1 شهریور 1403 | 10:17 سیامک راشت نیا

پیام موثقی نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی 1402

پیام موثقی نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی 1402

انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، به عنوان "سازمان برتر در گروه تولیدی سال 1402" از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، افتخاری بس بزرگ و ره آوردی ستودنی برای خانواده عظیم معدن و صنایع معدنی و به ویژه ایمیدرو است.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد: محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، به مناسب اعطای لوح "سازمان برتر گروه تولیدی سال "1402 از سوی میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی به ایمیدرو، پیامی به شرح زیر صادر کرد.

همکاران ارجمند

سروران گرامی

با سلام و تحیات

انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، به عنوان "سازمان برتر در گروه تولیدی سال 1402" از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، افتخاری بس بزرگ و ره آوردی ستودنی برای خانواده عظیم معدن و صنایع معدنی و به ویژه ایمیدرو است.

برخود می بالم که وجود مدیران، کارشناسان، کارگران و تمامی کارکنان عزیز و بزرگوار، چنین دستاوری را برای حوزه صنعت و معدن ایران رقم زده است. در واقع این موفقیت مرهون تلاش های جهادگونه تمامی اعضای این خانواده بزرگ و حمایت های وزارت صنعت معدن و تجارت است که بی تردید در نبود آن، دستیابی به این جایگاه، امری محال و دور از ذهن بود.

در واقع عملکرد ایمیدرو تنها در یک مجموعه سازمانی با شرکت ها و واحدهای تابعه تعریف و گنجانده نمی شود که حضور تمامی تشکل ها و شرکت های خصوصی را نیز دربرمی گیرد. خوشبختانه بخش خصوصی حضوری پرثمر در توسعه معدن و صنایع معدنی دارد و سبب ساز اقداماتی ماندگار و ایجاد تحولات شگرف شده است.

به باور اینجانب این مجموعه به هم پیوسته توانسته در مسیر شعار و منویات رهبری معظم انقلاب و برای اعتلای بخش معدن، قدم های استوار بردارد و آینده ای درخشان را برای آن ترسیم کند.

این مهم، امید و همت ما را دوچندان می کند که معدن و صنایع معدنی توانمند برای ادامه مسیر رو به پیشرفت و توسعه برای کشورمان است و به نیکی می تواند با استحکام بخشیدن به جایگاه معدن در اقتصاد ملی، تحولاتی عظیم در ایجاد اشتغال، رفع محرومیت، کاهش فاصله طبقاتی، ارزآوری، بومی سازی، تقویت صنایع داخلی و ارتقای سطح دانش شرکت های ایرانی، ایجاد کند.

در پایان توفیق روزافزون خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی و ایمیدرو را از پروردگار یکتا خواستارم.


محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو
 
 
 

لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/11084
آخرین اخبار