به گزارش تجارت، معدن و فولاد: ممیزی نهایی استاندارد مدیریت سنجش رضایت مشتری 10004:2018 ISO توسط تیم ممیزی مؤسسه SGS سوئیس در تاریخ 22/09/1403 در شرکت فولاد سفیددشت برگزار شد و این شرکت موفق به کسب گواهینامه این استاندارد شد.
محمود محمدی فشارکی، مدیرعامل شرکت، ضمن قدردانی از تلاش تیم ممیزی، در خصوص کسب این موفقیت گفت: یکی از افتخارات و ارزش های فولاد سفیددشت، توجه ویژه به مشتریان است؛ ازاین رو برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان یکی از مهم ترین رویکردهای این شرکت است.
جمشید علی بابایی، مدیرتکنولوژی و توسعه ضمن تشکر از تیم ممیزی تصریح کرد: نظرات مشتریان در بهبود کیفیت محصول و خدمات نقش ویژه ای دارد.بنابراین ضروری دارد در راستای از بین بردن یا کاهش شکاف وضعیت موجود و وضعیت مطلوب از مشتریان نظرخواهی شود و پس از تحلیل نتایج به دست آمده از نظرات آنها،برنامه ریزی جامع از سوی رهبران انجام پذیرد.
سیدمجتبی غیوری، مدیر خرید و سرپرست فروش و بازاریابی نیز بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش های تیم واحد بازاریابی و فروش و واحد تعالی سازمان، ISO 10004 برای هر سازمانی که مایل است از انتظارات مشتری فراتر رود یک نیاز اساسی است. بر این اساس، هدف شرکت فولاد سفید دشت و خصوصا واحد فروش صرف نظر از نوع، اندازه یا محصول تولید شده، افزایش رضایت مشتری های بالفعل و بالقوه از طریق درک نیازها و انتظارات، تعریف و اجرای فرآیندهایی برای نظارت و اندازه گیری رضایت و حذف علل شکایات مشتریان است تا بتواند شایستگی های بیشتری در راستای حفظ مشتری، شهرت برند، بهبود مستمر و افزایش فروش و سودآوری را برای شرکت به ارمغان آورد.
در همین راستا، غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع نیز ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری مدیر عامل محترم و تلاش های همه کارکنان خاطر نشان کرد: شرکت فولاد سفیددشت با دریافت گواهینامههای استاندارد، تعهد خود به کیفیت در تمام ابعاد سازمان را نشان داده است.
وی افزود: سنجش و میزان رضایت مشتریان براساس شاخص های مختلف،استقرار درست سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری براساس استاندارد ISO 10004 و کسب گواهینامه آن یکی از ارزشمندترین افتخارات برای شرکت فولادسفیددشت محسوب می گردد.