به گزارش تجارت، معدن و فولاد: این در حالی است که هزینه تبلیغات شرکت فولاد مبارکه ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده که ۹۹۰ میلیارد تومان آن مربوط به باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان است.
در حال حاضر برنامهای برای تجدید ارزیابی دارایی ها و افزایش سرمایه فولاد مبارکه در ۶ ماهه نخست سال نداریم اما در صورت تصویب هیئت مدیره، این موضوع ممکن است در نیمه دوم سال در دستور کار قرار گیرد.
کاهش اندک سودآوری ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۴ عمدتاً به دلیل فضای رکود حاکم بر بازار فولاد، پایین بودن نرخ های فروش محصول و افزایش نرخ بیرویه انرژی است و امید است با برنامههای در دست اجرا در حوزه کاهش هزینهها چشمانداز سودآوری فولاد مبارکه همچنان مثبت باشد.