به گزارش تجارت، معدن و فولاد: از روابط عمومی ایمیدرو در این نشست، سولماز ادریسی مدیر روابط عمومی این سازمان، با یادآوری جایگاه ایمیدرو به عنوان معین استان کرمان و نیز ضرورت انسجام در سیاست گذاری های رسانهای گفت: هدف از تشکیل این شورا، تاکید بر روایت گری، ایجاد هماهنگی، هم افزایی، تعیین استراتژی های دقیق اطلاع رسانی و در نهایت، اعتمادسازی در میان عموم مردم است.
او افزود: ایمیدرو به عنوان معین اقتصادی استان کرمان، مسئولیتی فراتر از حوزههای فنی و اقتصادی بر عهده دارد از سوی دیگر استان کرمان به دلیل در اختیار داشتن غنی ترین ذخایر معدنی کشور، از جایگاه ویژهای در توسعه معدنی ایران برخوردار است و این ویژگی، نقطه آغاز اعتمادسازی در میان افکار عمومی است.
ادریسی با اشاره به ضرورت برگزاری مستمر این نشستها تصریح کرد: برگزاری چنین جلساتی به ما کمک میکند نقاط قوت را تقویت و ضعفها را برطرف کنیم تا بتوانیم در حوزههایی مانند افتتاح پروژهها، سرمایه گذاری ها و مسئولیت های اجتماعی، اطلاعرسانی اثربخش و هدفمندی داشته باشیم.
در ادامه این نشست، غلامرضا سالاری معاون اقتصادی استاندار کرمان، نیز با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومیها در شفافسازی عملکردها اظهار داشت: اگر روابط عمومیها وظایف خود را بهدرستی انجام دهند، دستاوردهای دولت و خدمات دستگاهها برای مردم ملموس تر خواهد شد. اطلاع رسانی دقیق، بهموقع و شفاف میتواند در افزایش امید و اعتماد عمومی نقش تعیینکنندهای داشته باشد.
از سوی دیگر جلسه پرسش و پاسخی با حضور مدیران حاضر در نشست فوق برگزار شد. در پایان این برنامه اعضای شورای اطلاع رسانی ایمیدرو بر استمرار جلسات و تقویت ارتباطات بین واحدهای روابط عمومی و نیز ایجاد دبیرخانه اطلاع رسانی مشترک، تاکید کردند.
برنامه نشست مدیران روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو که به میزبانی روابط عمومی معدنی و صنعتی گل گهر از روز گذشته در حال برگزاری است، همچنین شامل دیداری ها و نشست هایی با معاون اقتصادی کرمان، رئیس خانه مطبوعات استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری و نیز بازدیدی از نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان و نشست با اصحاب رسانه شهرستان سیرجان، بوده است.