به گزارش تجارت، معدن و فولاد: علاوه بر انتقادهایی که کارشناسان و رسانه ها از عملکرد رئیس روابط عمومی ایمیدرو و ضعف اطلاع رسانی و بی توجهی به خبرنگاران و رسانه ها در سایت های خبری و روزنامه ها مطرح کرده اند خبری به گوش رسیده که اخیرا قرارداد 8 میلیارد تومانی با صداوسیما منعقد شده است.
علاوه بر انتقادهایی که کارشناسان و رسانه ها از عملکرد رئیس روابط عمومی ایمیدرو و ضعف اطلاع رسانی و بی توجهی به خبرنگاران و رسانه ها در سایت های خبری و روزنامه ها مطرح کرده اند، وی در 6 تیرماه 1403 و در ماه های پایانی دولت سیزدهم، قراردادی به مبلغ بیش از 8 میلیارد تومان با صداو سیما امضا کرده است و سوال این است که چرا با مبلغی به مراتب کمتر از آن، سعی نمی شود که تولید محتوا و انتشارگزارش عملکرد ایمیدرو وبرنامه های این سازمان توسعه ای را با هزینه های بسیار کمتر به اطلاع عموم مردم برسانند؟
معاون مالی و توسعه منابع شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش وابسته به صداو سیما، در تاریخ 6 تیرماه 1403 در نامه ای به آقای صدر مدیرکل روابط عمومی ایمیدرو، اعلام کرده که براساس قرارداد 6 تیرماه 1403 با موضوع خدمات رسانه ای و اطلاع رسانی برنامه ها در شبکه های رادیو تلویزیون، نسبت به پرداخت مبلغ قرارداد به میزان 8 میلیارد و 250 میلیون تومان اقدام شود.
نکته مهم دیگر این است که روابط عمومی ایمیدرو ۲ ماه است مدیر یا مدیرکل روابط عمومی ندارد و این پست به رییس دفترهیات عامل رسیده، حالا نکته های زیادی در ریخت پاش های این روزهای آخر پیش می آید که امیدواریم نهادهای نظارتی، حراست و سازمان بازرسی به این نکات توجه کنند.
در دو ماه گذشته، با آمدن سرپرست روابط عمومی جدید هیچ کدام از تلاشهای سازمان ایمیدرو دیده نمیشود و اطلاع رسانی به شکل حرفه ای صورت نمی گیرد و ثانیا مردم و فعالان صنعتی و معدنی و کسانی که باید از برنامههای سازمان ایمیدرو مطلع شوند تا بتوانند نیازهای خود را از این طریق برطرف کنند کاملا سردرگم بوده و در بیخبری به سر میبرند.
خبرنگار برنا همچنین در بررسی های خود مطلع شد که قرار بوده که قراردادی رسانه ای با هدف تبلیغ و رپزتاژ و انتشار اخبار معادن زیر مجموعه ایمیدرو با صداوسیما به مبلغ 280 میلیارد تومان منعقد شود که «صدر» سرپرست روابط عمومی ایمیدرو به دلیل اطلاع کامل از نحوه انعقاد قراردادهای بازرگانی در صداوسیما به علت سابقه چندین ساله حضور در رسانه ملی مانع شده و با رایزنی صورت گرفته با مدیران این سازمان و بویژه بخش بازرگانی موفق می شود این قرارداد را به 8 میلیارد برساند و عملا صرفه جویی زیادی در این بخش به نفع ایمیدرو صورت گرفته است.