2710 سه شنبه,13 آذر 1403 | 09:13 سیامک راشت نیا

درخشش روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی‌های ایران

درخشش روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی‌های ایران

نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی‌ در تاریخ ۱۲ آذر سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزارشد و از مهدی پورحیدری و مهدی بغلانی به نمایندگی از مجموعه روابط عمومی شرکت فولاد اکسین تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

به گزارش تجارت، معدن و فولاد:  شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی‌ در سال ۱۴۰۳ با بیشترین تولید محتوای نوین تبلیغاتی به عنوان پیشتاز نشان تقدیر دریافت کند.

نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی‌ در تاریخ ۱۲ آذر سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزارشد و از مهدی پورحیدری و مهدی بغلانی به نمایندگی از مجموعه روابط عمومی شرکت فولاد اکسین تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

در گزارش این جشنواره آمده است؛ انتشارات، به‌عنوان قلب تپنده روابط‌عمومی، نقش محوری در انتقال پیام، شکل‌دهی هویت سازمان‌ها، تعامل با مخاطبان و ایجاد اعتماد متقابل ایفا می‌کند؛ در دنیای امروز که ارتباطات و رقابت‌های شدید در فضای اجتماعی و اقتصادی برقرار است، ارتقای کیفیت و تنوع محصولات انتشاراتی به یکی از ضروریات اجتناب‌ناپذیر برای سازمان‌ها تبدیل شده است.

جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای این حوزه، هر ساله با هدف ارزیابی و تقدیر از برترین نشریات و انتشارات روابط‌عمومی‌ها برگزار می‌شود. این جشنواره‌ها، فرصتی برای تجلیل از دستاوردهای برجسته و نوآوری‌ها در زمینه انتشارات و محتوا در روابط‌عمومی هستند.

نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش مختلف و ۳۷ زیرشاخه برگزار شد. این بخش‌ها شامل: برنامه انتشاراتی، ادبیات (مستندسازی و داستان‌سرایی)، انتشارات اصلی (کتاب، نشریه داخلی، ویژه‌نامه، بروشور و کاتالوگ)، هنرهای تجسمی و بصری (پوستر، اینفوگرافیک،عکس، کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، مولتی‌مدیا)، تبلیغات مکتوب (در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال) و همچنین بخش‌های ویژه‌ای برای حمایت از آثار خلاقانه،آثار تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی مولد و کسب رتبه‌های برتر در شش بخش اصلی جشنواره در نظر گرفته شده است.

با برگزاری این جشنواره هرساله فرصت مناسبی برای گردهم‌آیی فعالان و متخصصان حوزه روابط ‌عمومی می باشد تا با استفاده از تجربیات و دانش‌های روز، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت انتشارات روابط‌عمومی بردارند.

این رویداد مهم که توسط انجمن متخصصان روابط‌ عمومی برگزار می‌شود، به ترویج فرهنگ انتشارات، ارتقای کیفیت آثار و معرفی نخبگان در این حوزه می‌پردازد.

لینک کوتاه: https://mtn.ir/n/22658
آخرین اخبار